Nadat een bedrijf is aangemaakt, ga je naar het bedrijf en scroll je naar “Contactpersonen”, hier klik je aan de rechterzijde op de 3 streepjes met het + icoon () . Er opent een nieuwe pagina, waar je alle informatie over het contactpersoon van het bedrijf kunt toevoegen.
TIP voor B2C bedrijven: Maak een bedrijf aan, en benoem de bedrijfsnaam, de contactpersoon naam, of familienaam. Maak daaronder de contactpersonen aan. Zo kan je bijvoorbeeld per familie alle communicatie verzamelen of gewoon per contact. Het blijft wel belangrijk een contactpersoon aan te maken, anders kun je deze persoon geen e-mail versturen.
Eigenlijk spreken de velden voor zich, maar probeer dit zo compleet mogelijk in te vullen, zodat je bijvoorbeeld een automatische persoonlijke e-mail kan sturen als de contactpersoon jarig is. Gebruik ook gerust de vrije velden, hier kun je aangepaste informatie in plaatsen, zoals welke kledingmaat de contactpersoon heeft, zodat je dit altijd bij de hand hebt als een familielid een cadeau komt halen bijvoorbeeld.
Daarnaast kun je ook bestanden toevoegen, denk aan contracten, facturen, bonnetjes of gewoon een geschreven notitie.
Vergeet niet om op “opslaan” te drukken.