We beginnen bij het inlogscherm: Ga naar jbrix.app 

Je komt hier direct op het inlogscherm, hier vul je jouw e-mailadres + het wachtwoord in die je per mail hebt ontvangen. Vergeet niet jouw wachtwoord direct te wijzigen, zo houdt je jouw gegevens en die van je klanten veilig. 

Wachtwoord vergeten? Die kun je hier ook opvragen, hier vul je jouw e-mailadres in, vervolgens wordt er automatisch een e-mail gestuurd naar het e-mailadres die je hebt ingevuld. Niks ontvangen na een paar minuten, check dan ook zeker je spam map. Na 5 minuten nog niks ontvangen, stuur ons dan een e-mail naar support@jbrix.nl. Wij doen ons uiterste best om binnen 24 uur jouw account te herstellen.

Na de inlogpagina, kom je op jouw JBrix Dashboard, hier vind je in de 30 dagen proefperiode & als je voor E-mail & CRM pakket hebt gekozen de volgende blokken:


Wanneer je enkel voor het E-mail pakket hebt gekozen, zie je het volgende dashboard:

Hier zie je direct hoe jouw nieuwsbrieven presteren die je als laatste verstuurd hebt. 


Voor nu bekijken we alle opties van de proefversie, zo heb je een compleet beeld van de tool.

Op het dashboard (rood omlijnd) vind je de volgende opties:

Alle bovenstaande opties zijn CRM opties, alles m.b.t. het versturen van Nieuwsbrieven, campagnes en andere automatiseringen vind je onder “Marketing” in de linkermenubalk. Hier komen we verder in deze uitleg aan toe. 

Onderaan het dashboard vind je jouw taken voor vandaag.